2015. december 16., szerda

Ree Drummond - Tűsarkúban a prérin

A moly.hu-n lévő tartalom:

Ree Drummond az a nő, akit a világ követ. A The Pioneer Woman című blogjára havonta 22 milliószor kattintanak rá, a világ 25 legbefolyásosabb bloggere között tartják számon, míg a családi kategóriában a második legnépszerűbb blog az övé. Milliók kíváncsiak arra öt földrészen, mit és hogyan főz; mit mutat meg a fotóin a farmról és az övéiről; hogyan boldogul a gyerekneveléssel, hiszen mind a négyet ő tanítja otthon; mit gondol a családról, az életről, a világról. Olvassák, utánozzák és szeretik. Van már eladási listát vezető szakácskönyve, kedvelt mesekönyve, tévés főzőműsora, és a róla készülő film főszerepére már kiválasztották Reese Witherspoont. 
De mindez nem alakult volna így, ha egy éjszakán nem szeret bele pillanatok alatt egy vérbeli cowboyba. Olyan ez a szerelem, amilyen csak a regényekben létezik. Ám ez a könyv éppen arról szól, hogy igenis van ilyen szerelem a mindennapokban is. 
Receptekkel a világ egyik legnépszerűbb gasztroblogjáról!


Olvasás után:

Nagyon sokféle véleményt hallottam erről a könyvről: volt, akinek tetszett a könnyedsége, mások pedig pont emiatt nem tartották semmire - és ebből volt több vélemény. Azt azért leszögezhetjük, hogy ha valaki ilyen könyvet vesz a kezébe, akkor annak tisztában kell azzal lennie, hogy nem egy posztmodern szépirodalmi regényt fog kapni. Úgy kell ránézni, mint ami valójában is: egy nőknek íródott romantikus (csöpögős) könnyed olvasmány és eszerint is kell értékelni. Kísérletet teszek rá. 
Ez a könyv nem más, mint egy rózsaszín ködbe burkolt cukormáz sok-sok humorral. Tényleg nagyon csöpögős, ami most engem nem zavart egy kicsit sem, mert pont ilyen hangulatban voltam, csak a vége felé csípte a szemem a sok ömlengés a cowboy-ról, addigra már kezdett sok lenni. A humor viszont ellensúlyozott sok mindent, határozottan jót tett a történettel, mert számos vicces és bizarr eseményt írt le. 
Nekem leginkább nem is ezek miatt tetszett, hanem azért, mert egy olyan világba repített el, amit nem nagyon ismertem, de kíváncsi voltam rá: amerika, udvarlás, esküvő, terhesség, újszülöttel otthon, vidéki élet, cowboy-lét. Mivel ezek közül sok minden a főszereplőnek is újdonság volt, ezért vele együtt fedezhettem fel, és így izgalmas volt.
Egy valamit viszont sajnálok: pont arra nem kaptam választ a könyvből, amiért elkezdtem olvasni. Arra lettem volna kíváncsi, hogy lesz valakiből egy farmon sikeres blogger, de a történetben nem jutunk el addig, hogy ez kiderülhetett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése