2016. augusztus 10., szerda

Szepes Mária - Pöttyös Panni

A kiadó honlapján lévő tartalom:

Pöttyös Panni történetében az óvodakezdésig kísérhetjük nyomon a türelmes nagymama és cserfes unokája kalandjait.
A magyar ezoterikus irodalom egyik legjelentősebb művelője, A vörös oroszlán című regény szerzője nemcsak felnőtteknek szóló műveivel, költeményeivel, valamint tudományos-fantasztikus írásaival szerzett hírnevet. Meséi és a Pöttyös Panni-könyvek arról tanúskodnak, hogy Szepes Mária a gyerekek szívébe is belelátott, pontosan értette és érezte a gyerekek világát.


Olvasás után: 

Az én gyerekkoromból kimaradt Pöttyös Panni, a könyvet felnőtt koromig nem is láttam. Most viszont az én kislányom, Adél kapta ajándékba (még csak 11 hónapos) az egyik barátnőmtől, hogy majd sokat mesélhessünk belőle. Persze nem árt, ha egy anyuka előre tudja, mi is az, amit fel fog majd olvasni a kislányának, ezért elolvastam és meg kell, hogy mondjam, nagyon belelkesültem! 
A főszereplő kislány nagyon aranyos, okos és tényleg cserfes, viszont a sok-sok tanulságos történet majd segít a mesehallgató gyerekeknek eligazodni köztük. Ha elképzelem, ahogy felolvasom, már el is olvadok, ennél jobb ajándékot nem is kaphattunk volna!
Egy dologtól féltem amúgy a könyvvel kapcsolatban, mégpedig a keletkezési idejétől és attól, hogy majd sok olyan dolog lesz benne, amit esetleg egy mai gyerek már nem érthet. Próbáltam ilyen szemmel is olvasni, de nagyon kevés ilyen dolgot találtam benne, tehát a meseolvasás majd nem csupa pluszmagyarázatokból fog állni. 
Kedvenc történetem amúgy a Barackszüret, hiszen valószínűleg Adél gyerekkorában is sok barackszüreten lesz jelen és ha minden igaz, akkor még a Balatonra is többször el fogunk utazni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése